Vi har världens snällaste bebis (katt)

Gissa om jag är imponerad över Mozart den här resan! Ännu är den inte över men...han sköter sig exemplariskt den lille fisen! Vi sitter på Kallax och har varit på resande fot sedan strax efter kl ett. Så är det med katt - det går inte att bara ta en flygtaxi/studenttaxi hur som helst utan det måste trixas med bussar och sånt, men det gör vi ju såklart. Idag var det inte heller några problem med att ta bussen mellan Piteå och Luleå. Den där första gången jag försökte och det gick åt skogen måste jag bara haft otur att få en riktig suris till chaffis. Blä på honom och HEJA den snällisen som körde idag!
 
Mozart har legat snällt i buren i mitt knä och tittat ut genom fönstret, alldeles cool och lugn i 3 timmar nu. Nu är det mest jag som har dåligt samvete för att han inte får ut och skaka sina lurviga men han verkar ju faktiskt inte lida :) Hoppas flyget går lika bra. Det brukar vara lite tjorvigt i starten. Då bråkas han och vill ur buren men sen somnar han. Han måste ju samla energi tills det är dags att attackera Storlurven i Stav!
 
Vi lyfter om 45!

En lite töntig "hej här är jag på en flygplats-bild" (Det där långa håret som sticker fram till höger tillhör Fredrik men han blir av med det i morgon)
Storlurv och Lillurv - återförenade inom kort
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback