Ett dygn

Ville bara upplysa intresseklubben om att OM ETT DYGN ÄR JAG PÅ VÄG TILL ARLANDA!!

Ett litet utbrott sådär på söndagseftermiddagen. Om ett dygn bär det faktiskt av mot kines-landet. Jag packar och donar men får väl kanske inget riktigt gjort egentligen. Än går jag mest runt och fjantar och är lite halvnervös. Projektrapporten som måste lämnas in senast i morgon känns inte lika kul.

Hur som helst har de sista nödvändigheterna inhandlats idag, låneväskan har hämtats (en större!), presenter har slagits in osv osv. Det hanns liksom med en hel del på förmiddagen eftersom jag kl. 07.45 slog upp de blå, pigg som en lärka.

På återseende!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Ojojoj! Så himla spännande! Kina liksom! :O Njut av varje sekund och ta till vara på allt som sker! Hoppas allt kommer gå bra! Har du verkligen packat allt? ^^, Lycka till nu och lev livet väl! :D Storlyckatillkram!

2012-03-18 @ 14:49:06
URL: http://earlysunsets.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback