Fotboll i magen och stickigt i armarna

Det finns två saker jag önskar mig en dag som denna när magkatarren är i sitt esse, men jag skulle kunna nöja mig med att det ena uppfylls.

1. En ny mage. Frivillig sökes till att sonika stoppa in handen och plocka ut min mage (och kanske stoppa dit en ny, frisk)
2. Ett stressfritt liv. Med risken att du som frivillig måste ansvara för att diverse betyg måste hållas i schack och diverse övriga uppgifter och uppdrag måste hållas igång.

Tack på förhand.



/Hälsar hon som sitter med stick i BÅDA armarna och ser ut som nån knarkare. Skenet bedrar. 6 rör blod har tagits.

Kommentarer
Postat av: Faster

Sköt om dig. Det där med magen känner jag igen. Jag lever också med en mage som jag skulle vilja byta ut, släktdrag kanske?

2012-03-08 @ 16:06:55
Postat av: hans

först vill jag naturligtvis beklaga ditt sjukdomstillstånd! det ingrepp som du tackar för på förhand och som verkar vara någon hållnäsvariant av woodoo skulle även ge mig magont! om den misslyckas får du väl flytta ut på landet, dricka komjölk och ägna dig åt andlig verksamhet, sång och musik! jasså, är det det du gör??? ja där föll den teorin platt till marken. sorry. hm, kan det då ha att göra med din fina samling av "best-in-show"-utmärkelser på väggen bakom dig på bilden? det kostar att ligga på topp :)

smärtan är min bästa vän, som multisportare brukar säga. och det är väl en bra jämförelse med dig!?! vi har en fri vilja, men fasen vad den äter mag/tarmkanal, för att knyta ihop med ditt förra inlägg. krya på dig

2012-03-08 @ 18:56:50

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback