ÖNSKELISTA STUDENTEN

Drömma går hur fint som helst tydligen. Titta bara.

Köket är den absolut viktigaste punkten i huset för mig. Lätt. Jag längtar ihjäl mig tills jag får pyssla i mitt eget kök. Jäklar så fint jag/vi ska ha det!

En liten önskelista sådär på fredagskvällen. En KitchenAid i stark färg kommer stå överst på min önskelista tills jag får en, alternativt har råd att köpa en själv. Det är inget hot. Det är ett löfte. Färgen är förhandlingsbar, nästan, men pastellfärger går bort. Starka färger [hjärta] Matilda. Den ska ju synas, herregud.





P.S. Presentkort på Cervera eller Fullerö Handel går också bra. D.S.

Hälsar

/Mindre-än-100-dagar-kvar






Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback