Disneygig på kårhuset

Fredrik är i skrivande stund och soundcheckar inför kvällens kår-spelning. Det vankas Disney för hela slanten om ett par timmar.

Idag har jag haft en sån där lugn dag som man måste ha ibland. Det kändes som rätt tillfälle att "ta ut" en sån dag. I morgon bär det av hemåt igen och då vet jag att stressen börjar ticka igen och kommer hålla i sig de närmast kommande tre veckorna också.

Nu: mot kåren (i mammas kusin Elins cykelslang-halsband. Absoluta favvisen bland mina smycken. Mer välanvänt halsband får man leta efter i min smyckesamling. Kolla hennes hemsida för tusan: http://www.elineng.com/ Hon är sjukt duktig designer på framfart i karriären. En konstnärlig stolthet för släkten!)


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback