En sån där dag. En bra en.

Jag har faktiskt varit på oförskämt gott humör idag. Och ja, "faktiskt" heter det eftersom det är lite sällsynt att vara på tipptopp-humör i skolan nu för tiden när det är som stressigast. Fast det kanske är då det är som viktigast att hålla humöret uppe för att orka - vad vet jag. Om inte annat har jag för tillfället en himla motivation att bara klara av allt fort som attan nu och bli klar. Färdig. Finito. En Fredrik-helg gjorde susen. Nu gäller det bara att rida på den motivationsvågen så långt det bara går. Den kan liksom vara borta vilken sekund som helst, helt oannonserat sådär.

Som jag skrev tidigare så flöt det liksom på så fint på dagen. Inte heller blev det sämre av att jag efter skolan fick belöningen att äta middag på stan med bästa kör-kompis-Håkan! Najsigt! Och som grädde på moset fick jag sjunga i nästan tre härliga timmar med UAK. Då njuter jag verkligen. Allra helst idag när jag kunde stänga av allt runtomkring. Min mest egoistiska stund varje vecka är det att få repa med den kören. Det gör jag verkligen inte för någon annans skull, inte för att tjäna pengar, inte för att..ja någonting. Bara för mitt egna "må-bra-jag".

Jag är glad att jag har en sån stund varje vecka.

Dagens UAK-prövning. Utan tvekan den mest mystiska not jag någonsin sett.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback