Jag ser slutet, Jonathan!

Idag är det bara FEMTON dagar kvar till studenten! WÄÄÄ! Om två veckor är det dags! Det känns verkligen i kroppen att det är nära, haha jag blir nervös så fort jag tänker på det... Igår hade vi Ebba & Hanna här för att planera själva studentdagen (jag & Ebba har studentmottagning tillsammans) och jisses vad vi kommer ha roligt!

Bara för att det är nära så betyder det inte att vi sitter sysslolösa. Nä, trots långhelg har jag inte varit överdrivet ledig kan man väl säga. Har alla dagar utom i fredags varit uppe mellan sju och halv åtta och börjat plugga. Ändå känns det som att jag står still i pluggandet. Åh vad jg vill bli färdig nu!

I torsdags tog mamma med sig mig för en myskväll med Dirty Dancing på Chinateatern i Estocolmo. Galet bra! Blev sådär fånigt känslosam i slutet dessutom. Ack och ve. Väldigt proffsig och snygg musikal! Före musikalbesöket var vi på favvisen Vapiano och skulle få i oss lite mat, men blev lite lätt distraherade av Marcus Schenkenberg som stod vid disken och STRETCHADE. Förmodligen kom han direkt från ett träningspass med Let's dance...


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback