Återkomsten

Det är verkligen pinsamt länge sen jag brydde mig om att skriva här. Typ två veckor sedan. När jag var hemma på höstlov så avtog det liksom och sen kom jag aldrig igång.
 
MEN NU ÄR JAG HÄR!
 
Jag ska från och med nu bomba er med julförberedelser, mysbilder med fika och pyssel, julsånger, konserter osv osv osv. I år har nämligen mina jul-cravings gått överstyr men det är inte så svårt att förstå om man tänker efter. Jul är mysigt och bra. Vi har övat julsånger sen oktober vilket gör att julen känns rätt mycket närmare än den är. Skumtomteätning, pepparkaks- och lussebullsbak samt pysselpremiär är redan avklarat i det här hushållet. Att det är två hela veckor kvar till advent känns rätt så...onödigt(?!). Bli jul NUUU!
 
Så, I'm back. Nu kör vi jul här i bloggen! (hehe)

 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback