En sån där allmän statusuppdatering

Vad pysslar jag med idag då? Jo, sjunger lite, skriver funktionsanalys, provar ut lusselinne och ska snart ha Musikhistoria. En sån där vidrigt stillasittande långlektion som jag får spader på. Jag får nån form av svår koncentrationsdefekt när det gäller att sitta still på arslet och lyssna på en människa konstant i 90 min. Särskilt när det räcker att man förlorar koncentrationen 30 sekunder för att var HELT borta i sammanhanget.
 
Nu vill jag att lektionen ska gå fort som attan så jag kan åka hem sen. Jag har min enda hellediga kväll den här veckan just ikväll. Synd är att det typ är den enda kvällen som Fredrik då istället är upptagen men så kan det bli ibland. Jag får tvätta och stryka lusselinnet och sen göra nåt annat nyttigt (som att vila förkylningssvullna slemhinnan i halsen...).
 
Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback