Glitter på önskelistan

Jag är en periodare av rang när det gäller mina naglar. Det enda som aldrig ändras är att naglarna alltid är korta. Så korta som de kan bli. Aldrig någonsin att en liten nagel sträcker sig upp över fingertoppskanterna på mig inte! Både fräshare med matlagning och allt plus att det är lättare att spela piano med korta.
 
(Dessutom ser det så jädra groteskt ut med supergrälla färger på aslånga naglar (tycker jag) och jag ÄLSKAR att ha supergrälla färger på naglarna!)(ska sluta skriva parenteser nu)))
 
Jag hade en period med knallrött, kort hår och naglarna målade i regnbågens alla färger. Sen la jag av med det och tog bort allt skimrande. Bara klara färger utan glitter och krimskrams. Körde "jag är inte glittrig-typen".
 
Nu sitter jag här i soffan i min lusekoftewannabetröja och mina raggsockor och suktar efter svindyra jätteglittriga nagellack. Vad hände? Nu vill jag inget hellre än att det ska se ut som om självaste My Little Pony har sprungit förbi och lagt en slängspya på mina naglar. Det är ju lite så det ser ut, sådär flickpiffigt och glittergulligt, och sådär som man kan tänka sig att det skulle se ut om My Little Pony kräktes.
 
 
 

 
Samtliga nagellack finns på eleven.se ifall någon anser att jag är snäll nog för en julklapp eller två. :D

Kommentarer
Postat av: JENNYYYPENNY

JAAAAAAAAAAAa GLITTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Jaa! Jag börjar fatta grejen! hahhaha
Matilda Karlsson

2012-11-18 @ 02:22:04

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback