Förkylningen ska dö

Nu är jag inne på vad jag tror är min 4:e vecka med förkylning. Det är inte riktigt okej. I början hade jag feber, sen blev jag snorig, sen blev jag hostig och nu sitter jag här med snornäsa och torrhosta och blir vansinnig på denna trötthet som följer med också. Vad som är ännu drygare är att jag inte vågar sätta igång på allvar med att träna igen. Jag som är hur pepp som helst att börja gå på Öjebyn Simhall och Actic men jag kommer ju aldrig dit nån gång!
 
Jag har preppat med citrusfrukter för det här är sjukt drygt. Som tur är påverkar inte torrhostan sångrösten men den påverkar talrösten så ibland låter jag som en gammal röktant när jag öppnar munnen.
 
Låt förkylningen dö!
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback