God morgon!

Att jag hatar att gå upp tidigt på morgnarna är inte direkt någon nyhet men nu har jag varit nåt så kopiöst trött den senaste tiden att det knappt kan vara sant. Jag sover rätt mycket men det räcker liksom aldrig. Det enda som väcks när väckarklockan ringer är Fredrik, samt ett väckarklocke-hat inom mig.

Ibland kan jag tycka det är rätt skönt att gå upp tidigt men då ska jag liksom ha bestämt det själv (fast 9 gånger av 10 när jag bestämt mig för att gå upp tidigare kommer jag ändå inte upp, haha).

Nu är jag iaf uppe och på väg till skolan med massor att göra. Har en håltimme från Evigheten idag som ska utnyttjas till att göra allt som ska vara klart till imorgon. Har en drös med saker som jag ska lämna in innan jag åker hemåt på fredag, eftersom jag är borta hela nästa vecka.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback