Mellanlandar i Stav

Jag har precis krupit ner i sängen i Stav med min trötthet som inte går att mäta för fem öre. Vi har haft otroligt fina dagar i Konstanz (Tyskland) och Zürich (Schweiz). Lärorika, roliga och intensiva!
 
I morgon bär det av upp till Piteå igen då ursprungsplanen som var att åka upp ikväll gick inte ihop sig. Kören blev uppdelad på några olika flyg hem och Fredrik var en av de stackare som fick mellanlanda i Danmark i 5 (!) timmar. 
 
Mozart har precis varit här i sängen och gosat och kurrat - SOM jag har saknat honom! Lillskrutten våran. Nu blir det tyvärr ännu mer sakna eftersom vi inte får med honom på flyget i morgon. Eftersom vi var för sent ute med att boka biljett fick vi avslag på vår förfrågan om katt. 2 andra katter hade hunnit före... Det är bara tur att han trivs här nere och kan stanna hos mamma men jag kan säga att jag kommer gråta floder i morgon när jag ska lämna honom för en månad. Fy alltså.
 
I morgon ska jag bildbomba er med bilder från turnén. God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback