Senaste tidens liv i Instagram-bilder no.3


1. Sommartid är skit. I alla fall när man ska byta.
2. Det tyckte Mozart också.
3. Mina påskiga naglar. Rosa och gult is the shit.

1. Sen blev jag med lugg. Ebba är bäst! <3
2. Ostmacka på väg till Sälen.
3. En tjej som var posttraumatiskt dödstrött efter påsken men fick lite energi i skidbacken.

1. Kussar i Express 303!
2. Och med farfar på fikastund
3. Utsikt från en snögrop.

1. Upp i Express 303 för att bränna ner i Adambacken.
2. Kusinerna dividerar och domderar, haha.
3. Prins Lars väg, ja där har vi stugan vår. Passar ju bra så som vi passade upp på farfar med skidor, påklädning av pjäxor osv osv, hihi.

1. Här hade vi fått upp farfen i liften! Vi fick några härliga åk med honom.
2. En marängswiss avslutade själva fjällvistelsen.
3. Och på vägen hem gick jag på ICA Maxi i Gävle och handlade fröer till sommaren, iklädd farfars traktorkeps.

Senaste dygnets mys:
1. Mysdag i Karlholm med kussarna! Fika på isen, bastu, film och grillade vildsvinskotletter.
2. Chill med Abbsen på kökssoffan efter frukosten.
3. Å en mysfika hos mormor och morfar innan jag styr kosan mot Piteå i eftermiddag

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback