Senaste tidens liv i Instagram-bilder no.4

1. (Färg)glad tjej på väg till Ebbas 20-årsfirande!
2. Trött tjej efter Ebbas 20-årsfirande. Men nöjd över att ha tagit sig iväg och haft en härlig kväll!
3. Söndagshäng på kökssoffa.
 
1,2,3: Bolands fantastiska musikal! Hairspray på Reginateatern!
 
1. Mysdag hos mormor och morfar.
2. ...och mysdag hos farmor och farfar. Kollade lite vad som behöver förberedas innan pigsen kommer, och kunde självklart inte låta bli att hugga i lite också.
3. Trädgårdsfix fick händerna att likna de bonnahänder jag är van vid att ha (som försvann och blev frökenhänder i samma sekund som jag flyttade till Piteå. Hårda, knöliga, skitiga med tillhörande förhårdnader - så känns det lite mera "jag" på en gång.
 
1. Fredrik och jag längtar ihjäl oss efter Mozart som är nere i Stav för sommaren nu. Kollo-katten liksom. Vi får bilder på honom av mamma nästan varje dag och ser ut ungefär såhär varje gång.
2. Jag har sytt mig en kjol att använda på Birgithas begravning på torsdag. Det känns fint att farfar och jag åker dit och tar farväl. I morgon bär det av ner till Robertsfors för att möta upp farfar och släkten.
3. En alldeles nyvirkad väska som är sådär alldeles somrig och Matildig. Kändes malplacerat att använda den igår i 4 plusgrader och regn, men vad tusan.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är så vacker, kreativ och händig

2013-04-30 @ 15:24:18

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback