Tårar

Det är så orättvist.

Det är så sorgligt och ledsamt.
 
Det gick så fort.
 
Sist jag träffade dig var du alldeles spirande glad och vi drack ett glas vin tillsammans innan vi shejkade loss på dansgolvet efter ett vackert bonnabröllop. Jag sa: "den dagen jag och Fredrik gifter oss är det du som ska få binda min brudbukett!".
 
Du har tagit en plats i hjärtat hos alla du träffat. Något annat vore omöjligt, det kan jag säga.
 
Jag hoppas du fått komma till en fin plats där änglarna får höra ditt klingande skratt.
 
Det där skrattet och leendet. Och de hjärtliga kramarna som visade hur mycket du tyckte om en.
 
Vi är många som sörjer och jag tänker i stunden väldigt på din allra närmaste familj.
Vila i frid
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback