Senaste tidens liv i Instagram-bilder


1 & 2: Jag var hemma i Uppland ett tag och hade dels lite kvalitetstid med kusiner
3: När jag var hemma hos mamma passade köket på att bli vattenskadat och fort som attan rycktes golvet upp och köksrenovering blev ett faktum.

4: När jag kom hem till Pite igen blev jag kär i tulpaner.
5: Jag blev även kär i Karins Konstgrepp. Fantastisk. Jag vill ha hennes smycken och konstverk genast.
6: Mozart första morgonen jag vaknade i Pite igen efter två veckor i södern. *chock*

7: Alla <3 dag-fika
8: En god, grekisk paj
9: En chillande katt

10: Tulpandille. Nya varje vecka. ICA 45 kronor, perfa.
11:
Legendarisk pizza med tacoköttfärs och nachochips.
12: En matta som håller på och blir virkad av ett gammalt trasigt underlakan.
13: Ritning (gjord av Abbe) på en lampa jag ska tillverka. Måste bara köpa 150 pingisbollar först..
14: Närbild på ofärdig matta.
15: Egengjord saffranspasta med gräddig, het räksås.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback