Bästa stället för inspiration

Näst efter loppisar och gamla gömmor med hantverks- och inredningsböcker/-tidningar så har jag hittat bästa inspirationskällan.
 
PINTEREST!
 
En sida (eller app till telefonen) som man signar upp sig på och får tillgång till en helt enorm bildbank. Bilder i alla möjliga kategorier som medlemmarna själva lägger upp. De här bilderna kan man lägga in i egna "kollage" på sidan, liksom samla ihop i album för att ha som visionboards, inspiration, osv osv.
 
Det går verkligen att hitta allt möjligt och jag kan sitta hur länge som helst och drömma mig bort både bland hus-, inrednings- och helt fantastiska bröllopsbilder med idéer som jag aldrig någonsin skulle kunna komma på själv. Trädgård, hantverk, mat, bak, kläder... Ja...
 
Jag vill ha ett hus!
 

Source: google.es via Matilda on Pinterest

 
 

Source: tarnishedandtattered.blogspot.com via Matilda on Pinterest

Source: bohemiadesign.tumblr.com via Matilda on Pinterest

Source: offbeathome.com via Matilda on Pinterest

Source: kingdomofstyle.typepad.co.uk via Matilda on Pinterest

Source: bridalguide.com via Matilda on Pinterest

Source: debeecampos.blogspot.com via Matilda on Pinterest

Source: tarnishedandtattered.blogspot.com via Matilda on Pinterest


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill oxå ha ett hus!

2013-01-29 @ 20:23:07

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback