En retreat på de norduppländska slätterna

Det pågår packning och lite sådant här hemma och jag håller fullkomligen på att pussa ihjäl mina fina pojkar här uppe. Jag tar flyget neråt södern efter lunch och ska spendera lite tid hemma i Uppland de närmast kommande 1-2 veckorna.
 
Jag är rätt slut. Trött och uttömd på energi, vilket kanske inte är så konstigt egentligen, så jag är sjukskriven några veckor och ska helt enkelt ta det lugnt.
 
Lite tid kommer jag att spendera där nere, och lite här uppe (annars kommer jag längta ihjäl mig efter Fredrik & Mozart!).
 
Bloggen kommer jag skriva i när jag får lust till det - när jag har något skojigt recept på gång eller kanske har virkat något fint. Det är sånt jag kommer att ägna mig åt.

Mina finkillar <3

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback