Engelsk konfekt - Virkat och andra händigheter

Jag är en sån där som är rätt händig av mig om man säger så. Jag är uppvuxen med att pyssla och dona på alla sätt och vis och den där ådran kommer fram ibland och bara måste få sitt utlopp som ganska ofta är undantryckt på grund av bortprioriteringar.
 
Mamma gav mig en virkbok i julklapp och nu är jag helt manisk. Helt tokig minst sagt. Virkar och gör smycken och grejar. Perfekt när magen strular och det inte finns ork till så mycket annat!
 
Förra veckan blev det ett gäng engelska konfekter i grälla och härliga färger, sedan har det blivit lite annat också men det får ni se en annan dag. Kanske kommer någon beskrivning ibland också.


Den nya kategorin för året är alltså: Virkat och andra händigheter.
 
Update: Abbe kom hem igår kväll och gick fram till skålen men vände snabbt och suckade. "ÅH jag trodde det var riktiga..."
 
 

Kommentarer
Postat av: Pene

Guu va härliga! :D
Älskar din blogg, så himla mysig! :D

Svar: Men tack snälla du, vad roligt! Välkommen :D
Matilda Karlsson

2013-10-08 @ 16:22:30
URL: http://passionemscribendo.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback