Den här veckans tacksamheter kommer lastade

En gång är ingen gång, två gånger är tradition.
 
Jag ger er den här veckans tacksamhetslista!
 
Den här gången är jag tacksam/glad över:
 
...att vi varit ut på sjön med båten för första gången. Världens mysigaste pizzakväll firade vi med!
 
...att jag och kusin ska smida planer på tisdag och det kommer bli SÅ kul!
 
...att jag fått i ordning en pysselhörna här hemma hos mamma. Ordning och reda, var sak på sin plats osv osv.
 
...att jag fyndat finfina grejer på auktion i finfint väder bland gamla bekantskaper.
 
...att jag fått vara med om "storebrorsans" härliga student. Trots regnväder blev det en varm och härlig dag med massor av lycka.
 
...att jag varit på 4 kussars skolavslutningar (2 st) och fått känna den där härliga sommarkänslan en själv kände under grundskoleåren när det vankades avslutning.
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback