En försenad tacksamhetslista såhär på en måndag

Såhär efter midsommarveckan känner jag mig tacksam/glad över:
 
... att jag trots endown-vecka orkade avsluta den med en riktigt fin midsommarhelg + födelsedagskalas.
 
... att släkten som är ett härligt och glatt gäng samlade ihop sig både på farfars och mormors sida. Mys!
 
... att jag hade Fredrik vid min sida hela helgen. Vi hade det toppenhärligt!
 
... att det var så jädrans kul i Lövsta på "Lövstadansen" i lördags. Välkommen till landet liksom. Dansbana, öltält och hela alltihop. En riktigt bra festkväll med allra bästa vännerna!
 
... att jag har just min morbror till morbror. Självklart dels för att han är världens goaste och snällaste. MEN det för även nämligen med sig förmåner ska ni veta, haha. Hans kompisar är minsann inget dåligt gäng. Bjöd bl.a. på hamburgare i Lövsta.
 
... att jag vaknade upp igår morse och kände redan då att "åh det här kommer bli en bra dag!". Det har inte hänt på månader att jag känt så redan på morgonen.
 
... att lille-lillebror har blivit så oblyg och gärna hänger med till grishagen och tittar och klappar de sträva svinryggarna.
 
... att den här måndagen varit bäst. Jag, Åsa & Lena har suttit parkerade på altanen i varsin solstol och pratat, pratat och pratat lite till i solen. Efter grismatningen avslutade vi det hela med hemgjorda hamburgare på grillen. Ohyeeeah.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback