Ida 2 år!

Idag har det varit 2-årskalas i Östervåla. Mysigt så det förslår!
 
Självaste presenten från mig. Pysslat med i veckan - ett förkläde och diverse virkade godbitar.


Åsa, Ida & morfar Charlie hade fullt sjå att få upp ett hus.


...där det sedan spelades myyyyyycket munspel! Munspelet som mormor hade med sig släpptes inte ur Idas blickfång mer än sammanlagt 30 sekunder på 2,5 timme tror jag. 


Vi åt go-fika. Tårta med den fluffigaste och godaste chokladbotten jag ätit. Omnomnom.


Ida satte i sig en Piggelin istället.


Och Åsa gosade med Arne!


Rena rama gos-kalaset. Lena lånade lilla Albin.


Tjarå!


Albin skulle sitta på Idas axlar men det uppskattades inte riktigt av nån.. ;-)
 
 Mysig kalasdag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lena Blom

Jättefina bilder!!!

2013-06-30 @ 13:56:46

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback