Några bilder från helgen

Jag vill först och främst säga TACK för alla fina reaktioner på förra inlägget, det värmer hur mycket som helst <3
 
Nedan tänkte jag helt enkelt tjoffa upp några bilder från gårdagen som visar resultatet av en liten pysselstund, under tiden som jag får i mig lite mellis. Har varit nere på stan en timme och är helt skakis av utmattning och energibrist. Nu blir det vila för att orka med resan neråt Upplandsslätterna i morgon.
 
Mattan till sovrummet har fått sin lila kant:

Och när jag skulle fota skulle självklart Mozart komma och fläka ut sig precis just där.

"Ah vaddårå? Var du mitt i nånting eller??"

Men rätt söt ändå

Färdig trasmatta av gamla lakan och gardiner:

I pysselhyllan står några nyvikta askar som tog ca 30 sekunder att vika ihop och fick mig att minnas Kyrkans Barntimmar-pyssel.

I den grårandiga lådan ligger ett helt gäng örhängen som farmor ska få sälja i sin butik i påsk:

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ser riktigt mysigt ut!
Å va kul att du kommer hem, saknar dig! :)
hoppas vi ses snart ;)
Kram! <3

2013-03-25 @ 16:26:04

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback