Kusin har blitt konfirmerad!

Det är massor av festligheter såhär i maj och juni. Födelsedagar, studenter, konfirmationer och annat skoj. Idag var det konfa! Ett litet gäng på sex tjejer konfirmerades i Västland. Det var en minst sagt modern "redovisning" med ett kärleksbudskap som alltid är aktuellt, och det framfördes med fina sånger, lite skådespel och en skitkul dans a'la Konfa style (Gagnam style). Sjukt kul!
 
Grattis igen till konfirmationen fina kusse!

Innan det drog igång skulle vi fördriva en kvart. Jag var glad och mamma spelade svår.


Medan Jakob mest tyckte "dah, vad håller ni på mä?"


Dagens kläder bestod av rosa 60-talskjol sydd inatt, och ett par lila pumps jag förvandlat till svarta sådana med vackra bokmärken på tå och klack!


På firandet efteråt var den här lillfisen tvungen att ta i lite!


Och på slutet flippade jag som vanligt och var tvungen att visa mina dubbelhakor.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback