Candylampan: en före-bild

Apropå candylampan som jag kallar den, så satt jag och bläddrade igenom mina iPhonebilder och hittade faktiskt en bild på hur den såg ut när jag köpte den! Alltså var jag i mina sinnens fulla bruk och tog en före-bild redan då eftersom jag förstod att den dagen förvandlingen väl skulle ske skulle jag redan ha hunnit halvvägs innan jag kommit på: "just ja, jag kanske borde ha tagit en före-bild". Nu hade jag, så att säga, safeat.
 
Se upp, här kommer lampan i sin fulla prakt!
 

Kommentarer
Postat av: Emma Roos Lindberg

Det är ju som två helt olika stilar, och jag gillar verkligen båda faktiskt. Det där med fransar och tofsar har jag nån slags barndomskärlek till från farmor och farfar, där var det fransar överallt som jag gillade att pilla på^^ Jag gillar retrostilen, men min version är verkligen uppiggande!:D^^

Svar: Ja jag har också någon konstig kärlek till den ursprungliga versionen, dock passar den piffiga lite bättre i hemmet just nu :D
Matilda Karlsson

2013-10-09 @ 00:02:54
URL: http://elrl.blogg.se

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback