Dåligt vs. bra

Dåliga saker med den här dagen:

- Jag hade enorm hemlängtan ett tag, som uppenbarade sig från en sekund till en annan. Alltså ENORM som i att hulkgråta över att "ALLA ÄR DÄR NERE UTOM JAAAAAAG".
 
- Ångest över att inte ha fått svar på jobbansökningarna. Jag vill jobba. Nu! Nu!
 
- Både Fredrik & jag har träningsvärk i benen. "Aj!" *aaaaaaarghhhh* *brööööl* "Jag har ooooont!"
 
 
Bra saker med den här dagen:

- Att jag tränat för första gången på hundra år. Yeah! Och det var underbart! Vad som började som en PW blev PW+joggingtur+styrka i nybyggda utomhusgymmet i elljusspåret.
 
- Jag har idag bestämt mig för att åka hem över nästa helg, plus några dagar, för att få en dos av alla mina nära och kära. *tralalala* Självklart tajmar jag även in Karlholmsbrödbak och Österby Julmässa.
 
- Kammarkören är verkligen ett fantastiskt "pack" med människor och repet idag gav verkligen energi trots att jag blir sjukt trött rent fysiskt av att sjunga i sopranstämman och nippra omkring på höjden.

- Nu ska jag avsluta dagen med nåt bra: krypa ner i sängen och slingra in mig i min älskades armar och somna in till doften av hans hud och Mozarts ljuvliga spinnande lägga mig bredvid Fredrik och spela Plants vs. Zombies 2 tills vi somnar med mobilerna i ansiktet.

Guten nacht die alles!


Kommentarer
Postat av: Faster

Längtar efter dig oxå <3<3<3<3

2013-10-04 @ 17:32:01

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback