Feberfri!

Jag kom alldeles nyss hem från distriktssköterskan som konstaterade att jag idag är feberfri, att jag har en såpass liten infektion att kroppen själv kan ta hand om den och att det jag trodde var en svullen lymfkörtel förmodligen är något annat krafs. Jomenvisst! Skönt!
 
Har fortfarande värk i kroppen och är allmänt hängig men att febern är borta gör väldigt mycket för livslusten och jag kunde till och med njuta av promenaden fram och tillbaka från vårdcentralen - gott tecken.
 
Nu ska jag sätta i mig en kopp fluffig varm choklad och släppa ut det svarta lilla odjuret som bor tillsammans med oss. Honom hittade vi förresten i en tall igår, 6 meter upp i luften. Länge och väl satt han däruppe och skrek och vi stod nedanför och lockade och lockade. Vips sa det så slängde han sig handlöst ut i luften och sprang in illa kvickt. Han borde ha blivit extremsportare eller något istället för katt, känner jag rent spontant.
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

Svar: SÅ gott (och onyttigt! haha!)
Matilda Karlsson

2013-10-08 @ 11:26:48
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: hannaly // en inredares tankar

Ser mumsigt ut!

2013-10-08 @ 13:20:24
URL: http://hannaly.blogg.se

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback