Hemma på bonn-lanne'

Vad det känns fint att vara i hemtrakterna! Är på plats hos farmor och farfar och ska få lite fika och mat innan det bär av hemåt för att plugga genetik med stora lillebror, samt gosa loss med stormonsterkatten.
 
Jag hade turen att kunna åka med farfar, som varit på cellgiftsbehandling, från Uppsala så hemkomsten har gått himla smidigt. Det är SÅ skönt att resa när allting klaffar och schemat går ihop sig. Då tycker jag det är riktigt trivsamt att vara på resande fot. Det är uppfriskande och fint att se mångfald och, som någon av mina vänner skrev på Facebook här om dagen, kanske är det därför det på något vis är så charmigt med flygplatser.
 
Tony Irving var för övrigt med på mitt plan från Lule, så jag messade mamma och Abbe och frågade om de inte tyckte att jag skulle dra några schyssta moves för honom. De tyckte inte det. Tyvärr. Det hade ju kunnat bli kul! Hehe. Då kanske Expressens löpsedel hade sett ut såhär i morgon: "TONY IRVING SKAKAD: LILLA-MY-LIKNANDE HIPPIE DANSADE OBSKYR DANS PÅ FLYGET". Jag menar, de verkar ju inte ha så mycket annat spännande att skriva om.
 
Ett par totalt omotiverade Photo Booth-bilder, häpp!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback