Inget trolligt men lite mera sångigt

Nä det blev inget trolldegande igår så degen vilar vidare i kylen än så länge. Istället stickade jag mig ett svart pannband i ett tjockt blandgarn av ull och akryl. Svart och ihopsnurrat i turban-stuk. Najs som tusan. En dag när det inte regnar och är mörkt som i graven (=dåligt fotoljus) ska jag fota och visa er!
 
Idag blir det inte heller något trolligt bakande för nu bär det iväg på sångframträdande med Kammarkören. Vi ska fara till Lule och sjunga för Centek på någon form av evenemang (efter en titt på deras hemsida kan det tänkas vara någon form av firande att de startade för 30 år sedan. Hm.). Hur som helst ska vi sjunga finmusik och äta mingeltallrik innan det bär av hemåt igen.
 
Hej från mig med en kaffekopp i handen för att bota den obligatoriska tröttheten som infinner sig vid dagar av spöregn och åter spöregn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback