Lika ofta som ni byter underkläder

Jag byter färg på naglarna som vanligt folk byter underkläder. I alla fall nästan. Precis som jag skrev förra veckan när jag skrev om min förkärlek till att experimentera med makeup älskar jag att experimentera med naglarna eftersom även det är en uttrycksform i sig själv och naglarna är ett utrymme för konst.
 
Mina naglar är alltid kortklippta, lite skaviga men alltid i regnbågens alla färger. Nu har jag fått dille på grönt och blått och favvisarna är de här:
 
 
1. H&M Turquoise
2. Essence nr 10 glorious aquarius
3. H&M Blue Bliss
4. Gina Tricot nr 123 Blue bug
5. IsaDora nr 739 Surfers paradise
6. IsaDora nr 128 Ocean Crush
7. Gina Tricot nr 151 Berry glitter
8. Gina Tricot nr 159 Purple Nights
9. Barry M nr 292 Navy
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback