Lite lunch och kaffe på det här så

Efter en lugn förmiddag med packning inför avfärden i morgon, långfrukost och soffmys börjar det bli dags att rycka tag i det här hushållet på riktigt. Vi har ju konsert med Piteå Vokalensemble ikväll och måste dra iväg vid fyra. Så nu på eftermiddagen blir det piffelipiff, leta fram nå anständiga, höstiga kläder att ha på konserten, lite nagelmålning och en sista snabbövning på det vi ska sjunga. Osså mat och kaffe, icke att förglömma.
 
Till lunch blir det Fredriks spagetti och köttfärssås, rester från gårdagen. HUR god som helst. Han tyckte den blev "misslyckad" men jag tyckte det var den godaste köttfärssås jag någonsin ätit, så det så!
 

Kommentarer
Postat av: Annika Särnö

Du vet om att det är Julmarknad i Österby i helgen va ? Om det är hem du ska vill säga :) Kram

Svar: Oh ja, det är faktiskt lite därför som jag kommer hem.. ;) Kram!
Matilda Karlsson

2013-10-09 @ 12:46:06

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback