70-talet ringde och ville ha sina grytlappar tillbaka

Min loppispartner in crime, tillika pyssel- och handarbetspartner (och moster!) Frida, hittade i somras ett virkmönster på roliga grytlappar hos sin mamma och började sedan på våra kreativa myskvällar att producera. Galet härliga grytlappar blev det, och nu när jag är 75 mil ifrån denna härliga människa behövde jag få in lite Frida-feeling i köket. Så jag gjorde mina egna snurr-grytlappar som andas massor av härligt 70-tal!
 
Ett gratismönster finns hos Panduro om ni också vill göra supersnajsiga grytisar: HÄR. (Det är en pdf-fil med flera olika grytlappsmönster). 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

❤️❤️❤️

Svar: <3 <3 <3
Matilda Karlsson

2013-09-27 @ 22:06:45

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback