En sån där Instagrambomb

 
1. Hösten innebär slakt och skörd. Här på väg till slakt med grisarna på släp
2. Fika på åkern!
3. Fika på åkern här med
 

1. Till sensommaren hör hallon till!
2. Å hemgjord leverpastej som tillverkades när Evelina var på besök!
3. Hon fick vara med om grisslakt också.
 
 
1. Mina händer var trötta efter bondesommaren. Trötta som i torra, spruckna, såriga med ingrodd smuts på toppen.
2. En goskatt som jag myste med en eftermiddag. Familjen Norlings lilla Curry <3
3. En go' kaka med hål i. Mums.
 
 
1. Vi invigde eldningssäsongen hemma i Stav. Så himla mysigt att komma ner på morgonen och brasan sprakar i köket!
2. Att dessutom käka en smörgås med egengjord leverpastej gör inte tillvaron sämre.
3. Sedan var det dags för förändring på toppen. "Vad ska hEnda?!"
 
 
1. Det råkade bli orangerött! Hurra!
2. "Tihi" dagen före min födelsedag.
3. Å en världsgod födelsedagstårta dagen då jag råkade fylla 20.
 
 
1. Vi kom tebax till Pitä där den nya, fantastiska 70-talslampan raskt åkte upp i taket.
2. En härlig middag intogs med farmor och farfar innan de styrde kosan neråt landet igen. Potatisen fick förgylla skålen jag hittade i mormors källare förra veckan som hon gärna ville bli av med.
3. Jag har nått oanade höjder i min tant-skala. I skrivande stund har jag just fäst trådarna på min allra första raggsocka. Den är SKITFIN!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Otroligt vacker hårfärg!

Svar: Tack snälla! :)
Matilda Karlsson

2013-09-15 @ 21:06:08

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback