Det här med att jag älskar printar, mönster och motiv

Jag måste bara tipsa er om en fantastisk sida om ni ska köpa nytt mobilskal, en ny matta, väggklocka, print, t-shirt, iPadfodral, kuddfodral....
 
Society6Den shopen är som ett lycko-piller för mig. Inte för att jag håller på och handlar där, det finns inte ekonomi till det alls, men jag inspireras. Jag kan sitta nästan hur länge som helst och bläddra bland alla fantastiska motiv som går att beställa som printar, tygväskor, tavlor, tröjor och allt möjligt. Åh jag får sån fin känsla i magen när jag ser allt fantastiskt vad folk har skapat, de har nämligen mängder av begåvade "artists" vars olika motiv går att få i tryck.
 
Pust vad jag är svag för grafisk fingertoppskänsla, mönster, färg, form och vackra motiv.
 
Och jo en tygväska köpte jag förresten där för ett tag sen när de hade fri frakt - den vita med turkost tryck föreställande en katt och ett garnnystan (förstås).
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback