En beställning på väg

En till stickbeställning ligger på lådan och är på väg till sin nya ägare! Nu ska jag fokusera på mina egna projekt tills Emelie är klar åtminstone, längtar efter att börja använda "henne" nu lagom till våren. Tänker mig min nya mörkblåa, hellånga trikåkjol med hög midja, ett vitt linne, ett brunt smalt skärp i midjan, ett par klackade träskor och Emelie som pricken över i:et. Ni hör ju hur snygg jag kommer vara i vår alltså. Och en brun läderväska till det förstås.
 
För övrigt gillar jag att lägga ett par minuter extra på att göra lite roligare paket när jag ska skicka iväg något med posten. Det blir både roligare att skicka och ta emot då tycker jag! Scrapbooking-ark, tapet, eller att slå in i silkespapper och sedan dra en genomskinlig plastpåse över kan bli hur festligt som helst
 
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback