På pricken ett år sedan

Det är den 9:e augusti idag om någon skulle ha missat det.

För ett år sedan den här tiden på dygnet stod jag utanför Ullevi och var på väg in för att låta en dröm gå i uppfyllelse. Och som den gjorde! En bättre kväll än jag kunnat ana hade jag att vänta - trots höga förväntningar. Trots minnesluckor(!) så har de där timmarna etsat sig fast som berget i skallen och känslan är något som jag förmodligen inte kommer få uppleva igen. 

Längst framme vid scenen, i Golden Circle, med 60 000(?) personer bakom på området lyckades jag hamna bredvid en smågalen helhärlig människa som det gick att ha redigt roligt med! Trevligt och otroligt nog så tog det roliga inte slut där och då, utan vi lyckades klaffa utomordentligt bra även efteråt och ett helt år framåt!


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback