Kreativa stjärnor

Jag har precis påbörjat min lilla paus mellan körerna så nu är väl tanken att äta, ladda om i huvudet och göra någon lagom kreativ nytta en stund.

Mina stjärnor imponerade på mig idag! Kanske märks det att det har varit en månads långt uppehåll nu med anledning av musikal och påsk för idag var de oerhört engagerade både de små och stora.

Med de små stjärnorna sprang tiden iväg fortare än vanligt och de stora stjärnorna påbörjade skrivandet av en egen låt som förhoppningsvis kan framföras på deras skolavslutning! Efter ett litet inledande,  "deep-talk" om vad livet är ritades det tankekartor och skrevs verser om olika stadier i livet. Så himla kul att sätta något i händerna på dem och se hur bra saker växer fram!

Kreativt arbete syns här framför en fånigt småleende, stolt körledare.


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback