T.G.I.F.F.

Hej feberfredag! Skolan var ganska plågsam idag även fast den inte var det. Det var roligt och intressant men inget är särskilt skönt och härligt när en promenad till bussen är likvärdigt med ett stenhårt träningspass. Efter lunch gav jag upp och tog med mig min förkylning och åkte hem.
 
Hemma tog jag mina kompisar, Äpplet, Mozart & Alvedon, med mig till sängen, kollade finalen av Hela Sverige bakar och sedan sov jag som en sten i nästan två timmar. Alvedonet hann verka under tiden jag sov så när jag vaknade var livet lite härligare igen och nu är jag inte så varm längre.
 
Nu är det dags för ugnsstekt lax och ris med sweet chilisås, sedan ska jag somna gott i soffan.
 
Trevlig helg!


<3

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback