Kungen & jag

På dagens agenda står framträdande med Kammarkören under ledning av vice dirigent David Wahlén. Vi ska till Luleå på någon form av invigning och på gästlistan står KUNGEN och massa andra fancy personer.
 
Som nån annan bonnläpp så övar jag förstås på hur jag ska se ut när jag ska sjunga för självaste Konungen Af Svea Rike.
 
Tillåt mig öva på er.

Jag kan ju alltid vara sådär vän och försöka se söt ut. Funkar ju.


Eller kärleksfull, gamla gubbar brukar ju gilla unga tjejer som trutar med läpparna !!!!?!?!?

Påträngande och översocial är jag rätt bra på också: TJENAHEJSAN!

Jag menar, jag kan ju inte se ut som att jag är nervös.

Men jag kommer säkert se ut typ såhär.

Mest troligt snarare såhär eftersom jag har en tendens att se ut så när jag sjunger:

Nej förresten, SÅHÄR kommer det se ut, vi ska ju för bövelen sjunga Amazing Grace:
 
Och kungen ba: "öööh"
 
Ni hör ju, vilken exellent fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Mormor

De bli bra vicke som.
love you....

2014-01-31 @ 18:48:19
Postat av: Emilias art & jewelry

Haha åh!

2014-02-14 @ 19:33:58
URL: http://www.emilianorstrom.blogg.se

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback