Hey! I can talk!

Rösten är sakta men säkert på G tillbaka. Sen i lördags har jag försökt sjunga med radion, låtar, blablabla, men det har bara pipit och väst. IDAG satt vi i bilen på väg till Lindvallen och Hej vad jag kunde sjunga med till radion. Woho!

Sedan dess har jag pratat järnet kan jag lova.

Konstigt hur beroende man faktiskt är av rösten. Skulle jag bli stum skulle jag gå och gräva en grav direkt. Jag skojar inte. SÅ jobbigt är det att vara utan den.

Nu ska jag gå och prata sönder min lillebror som haft det lugnt och skönt några dagar!

Kommentarer
Postat av: mathilda

å vad skönta att rösten är tillbka. ja vad skulle man göra utan sin röst som både kan va ett instrument och en komunikationsväg, hoppas ni har det bra kram

2010-07-28 @ 19:35:00
Postat av: Matilda

Sv: Ja oerhört skönt, du har helt rätt! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-07-28 @ 19:37:52
URL: http://bonnbonan.blogg.se/

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback