Myspys

Idag tog jag god tid på mig i Vad då jag hade kusiner som medhjälpare. Kan inte hjälpas att det är roligare och mysigare då och gärna tar lite längre tid. Det ska åkas minitraktor, mysas med fåren, brottas med grisar och gud vet allt. Idag var det främst Klara och Axel som jag hade som sällskap :-)

Såhär mysigt hade vi:





Inte minst är det roligt att se utvecklingen hos dessa småknasar och få vara med och se och påverka hela vägen från att stå utanför stängslet och kika in lite smått nyfiket, till att kela och pussas och älska det. Likaså med grisarna. Jag har nog aldrig sett Axel så ängslig som när vi skulle släppa ut grisarna i hagen. "Mammmmmmmaaaa! BÄR MIG NU!". Nu kaxar han sig fram och plöjer igenom grishorden - dock föll det sig lite olyckligt idag så lite av rädslan kom tillbaka när han råkade få ett litet blåmärke i grishagen...


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback