Kuligt

Himla skojigt att jag skulle lyckas komma in i världens bloggtorka nu när jag äntligen öppnat upp här. Jag skäms nästan. Men, det är ju sommar och jag har trots allt lite andra saker att ha för mig än att sitta vid datorn och häcka. Med det inte sagt att det ska fortsätta vara såhär dåligt. Nu ska jag ta mig tusan komma igång igen!

Jag har fått en förfrågan om att sjunga med halva Carmen igen - på körfestival i Ängelsberg i augusti. Så nu får det bli lite stämövning inför vårt rep. Ikväll väntar ett kärt återseende med "gamla" kören ute hos Malin. Hur mysigt som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Matilda:) Hittade din blogg o måste skriva...ja va mysigt det va hos Kalle o Malin i kväll. O mycket gott o fika =) Ha en riktigt bra sommar gumman!! Kramkram

2010-06-28 @ 22:43:30

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback