TACK religionläraren

Vi fick höra idag att det inte var så strängt med inlämningstiden på vår Islam-uppgift vilket jag tackar innerligt för. Dålig planering, slöhet, brist på ork och för lite tid var några ursäkter till varför jag var väldigt glad att inte behöva skriva färdigt till för en timme sen. En enda diskussionsfråga har jag kvar att knåpa ihop i morgon, sen ska det ur världen. Jag har nyss ägnat 45 min till diskussion om användandet av slöja, burka, etc och rätten till sin egen kropp.

I övrigt har jag varit helt knollrig idag. Räknar ner dagarna till konserten och tänker inte på något annat. Vill inte tänka på annat. Har inte tid att tänka på annat. Det är så sjukt mycket som ska göras innan dess och det mesta kommer faktiskt att hända just på de här futtiga fyra repen som är kvar. En hel del annat får stå tillbaka de här fyra veckorna som är kvar.

Kan inte annat än be om ursäkt till er som eventuellt blir "lidande".

/*Matilda i konsertbubblan som spricker den 4/12 kl. 21.00*


Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskade unge !

klockan 01:09:15 ska Du sova!

Puss o Kram !

2011-11-08 @ 13:48:20

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback