Sugen att sjunga i kör?

Som ni kanske vet så leder jag Tierps Kyrkokör som tillhör Tierp-Söderfors Församling. Det är en blandad kör som består av runt 20 glada körsångare i olika åldrar (ca 20-75 år) och sjunger en repertoar av mestadels sakral men även profan musik - både gammalt traditionellt och nytt.

Ett fantastiskt härligt gäng som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.


Just nu skulle jag vilja utöka bas- och tenorstämmorna så om du är intresserad av att sjunga med oss: hör av dig till mig.

Vi övar på tisdagar 18.30 - 20.30 varje vecka under hösten och kommer att medverka vid några tillfällen i kyrkan under allhelgona, advent och jul.

Välkommen att höra av dig!





Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback