Årets förnedring

Äntligen är årets dansaudition till musikalen avklarad. Jag gick dit med inställningen: Ska inte skämmas. Bara ha kul. Inte vara nervös.

Lyckades med målet gjorde jag också! Trots att jag gjorde bort mig big times, haha. Jag lär ha sett ut som en bortkommen åsna. Minst. Men alla kan ju inte vara bra. Det var roligt åtminstone! Får trösta mig med att några förhoppningsvis sjunger falskt på måndag på sångaudition.

(Okej, inte snällt sagt men när det är audition är det tyvärr så illa att man i det tysta måste få glädjas åt andras olycka.) Så: Grattis idag till alla som kunde dansa. Jag gjorde ert liv lite enklare. Hoppas ni är barmhärtiga och gör detsamma mot mig på måndag!

- Du fuskade bra! *hoho*
- Tack *nervöst skratt* (eller?)


Kan ni gissa vem som åker till Pite i morgon? WohO! Lyckligtjej.se








Kommentarer
Postat av: jennypenny

JAG KOMMER SJUNGA FULT UTAN HELVETE!! Inte bara för din skull, tyvärr!!

2011-10-01 @ 01:47:25

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback