Släkten är värst

Efter att ha snoozat i 1,5 timme är jag lite småseg. Frukosten blev en lunch och nu sitter jag här och tänker på att jag måste plugga. Hm.

Gårdagskvällen var en trevlig sådan. För det första var det första dagen på hela veckan som jag kände mig någorlunda fräsch efter den sjuk-vecka som varit med host och snor och feber. Smink, hårtvätt och snygga kläder gjorde rena rama wow-känslan. Uj uj.

Och vad gjorde vi då? Jo vi var till Stockholm och gick på Golden Hits, Festivalshowen, vilket morfar fick i 70-årspresent i våras. Riktigt duktiga människor som jobbar där. Jag skulle inte tacka nej till jobb på deras scen!

Mitt under kvällen så hamnade morfar på scenen och fick oss alla att tappa hakan ett slag. Alla som var där och firades för någonting blev upptagna på scenen, blev hurrade för, och fick dansa loss en sväng. Morfar skötte sig exemplariskt må jag säga! Han kan stolt säga att han minsann var på Golden Hits-scenen före mig (om jag nu någonsin kommer sätta ens min högra stortå där).

Nu ska jag ta på mig mina fantastiska läsglasögon (!) och öppna skolböckerna för en stund:

Hej Singoalla. Hej då Levnadsglädje. Bah.

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback