Toppdag följt av mördardag

Som uppföljning på gårdagen kan jag tala om att skolpubliken skärpte till sig i andra akten och blev till en riktigt hygglig publik, det tackar vi för!

Kommentar från salong när ljuset gick ner för paus:
- Är det slut nu??

Kvällspubliken var rätt liten men oj så bra! De var så peppandr att man kunnat tro det var fullt i salong!

Idag är det en kämpig dag. Nu är jag på väg till skolan för att göra skriftliga delen av nationella provet i svenska, vilket innebär uppsatsskrivande hela förmiddagen och lite till. Därefter snabbare än blixten iväg till Regina för att ha våra två föreställningar. Självklart toppas det med en släng av magkatarr, alltid lika olägligt. Aj!

Ikväll har jag kvällsföreställningen och det finns biljetter kvar. Kl 19.00 - kom kom kom! :-)


Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback