Saliv i örat och mjölkstänk i ögat.

Jag är i Robertsfors hos fina släktingar för bröllop imorgon och ett par dagars retreat därefter. Och av någon anledning får jag då för mig att skriva ett inlägg i den här bloggen som under hela sommaren blivit berikad med endast TVÅ inlägg.

Varför jag får för mig att skriva just idag kanske är för att jag finner inspiration här och tänker varje gång jag kommer hit: "varför åker jag inte hit oftare?". Det tänkte jag även förr om åren när jag trots allt kunde tillbringa totalt 5-6 veckor här på ett år.

Nu är det mer sällan jag kommer upp hit och andas men effekten är oförändrad. Här finns fantastiska människor, plats, utrymme för kreativitet, kroppsarbete, djur, hög aktivitet, variation, trygghet och ett norrländskt lugn. Det liksom bara är en plats att trivas på och jag är SÅ glad över att ha en sån plats. Vad jag längtar efter nu är att jag om 1,5 vecka återkommer hit tillsammans med Fredrik och ska få visa honom allt detta som jag känner en slags nästan fånig stolthet över att ha tillgång till.

Jag behöver ta i och få skit under naglarna för att må bra och så tacksam jag är över att jag får komma hit och få det ibland.
 
I morgon är det dags för bröllop!

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback