Mellandagsrea och mellandagsmys

Snacka om att det är slöa dagar det här. Mellandagarna. Man riktigt hör att det bara ska vara nåt som är "mitt emellan". Något som ska mysas igenom helt enkelt.
 
Så jag gör det.
 
Jag fikar, myser med släkt och vänner. Läser lite, virkar lite, kollar lite film.
 
Igår hade jag dejt i Uppsala med en körvän från UAK och hans pojkvän, hur mysigt som helst! Vi åt och fikade och kollade rea. Jag shoppade äntligen mina Levi's och hittade lite andra småsaker för småpengar. På kvällen lagade jag middag hos Fredriks mamma och vi myste på med Snowroller och House kvällen lång.
 
Nu är jag hemma i Stav igen och ligger utslagen i soffan som en slashas.
 
Undrar vad som händer i morgon?
 

Kommentarer

Kommentera något vetja, så blir jag glad!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback